Frank Miller, aki igencsak befutott a Sin City képregényéből készült filmmel, és akinek a 300 című képregényének moziadaptációja hamarosan látható lesz, nem elégszik meg ennyivel: még több munkáját szeretné nagyvászonon viszontlátni. Leginkább a Give Me Liberty illetve a Hard Boiled tenné őt boldoggá. Előbb azonban a The Spirit következhet, ami a legendás Will Eisner képregénye 1940-ből. 

Úgy tűnik, zöld lámpát kaphat a The Spirit, aminek forgatókönyvét Frank Miller írhatja, és ő is ülhet a rendezői székbe. Az amerikai képregényrajongók körében legendás Will Eisner képregényhősét tehát valószínűleg előbb láthatjuk megfilmesítve, mint Miller egyéb munkáit. Pedig van pár, ami sikeres lehet. "Nézzétek meg a könyvespolcomat – sok kötet van rajta" – utalt sikeres képregényeire Frank Miller egy előzetes vetítés utáni interjún a SCI FI Wire munkatársának. A Hard Boiled például egy sci-fi képregény, egy, talán a Sin Citynél is erőszakosabb történet emberszerű robotokról. "Nagyon szeretném megcsinálni a Hard Boiled-ot, azt hiszem, hihetetlenül látványos lenne. Egyike a legfeketébb komédiáimnak", mondta Miller. "és szeretném egyszer elmesélni Martha Washington történetét", a Give Me Liberty fekete főhősnőjének kalandjait, aki egy gonosz cég ellen harcol. "Meg kell találnom a megfelelő színésznőt, és a megfelelő formátumot, hogy megcsinálhassam" villantotta fel a lehetséges project nehézségeit az alkotó.

]]>