Na, megint probalkozom bloggal. Merras szerint kar irnom, mert ugysem jelenik meg (Szelesi tevedese miatt azert vlm megis).

Naszoval. Nem eleg volt nekem, hogy szerdara meg szabadot vettem ki, ma mar koran kellett kelnem, hogy feljojjes a suliba kocsival. Nana hogy elkestem,bar ez engem a legkevesbe zavar.

Szoval megjovok es maris almos vagyok.  Mindjart mennem kellett tanitani, ahol ha a diak azt mondta, hogy "en ezt nem ertem/tudom" siman annyit mondtam neki, hogy en sem. Majd miutan hulyen nezett ram, megmondtam neki,hogy nekem ez le van irva es csak innen olvasom. Mind azt hiszi, hogy ot gunyolom es viccelek… tenyleg hujek 🙂

Del. Nincs kajajegyem, szoval 2 elott elmentunk ebedre (pontosabban vacsi). Kivetelesen eheto volt, mert nem a menzan ettunk. Visszauton, mar hivnak, hogy megjott a reg igert pc. Persze azert megsem ugy van, ahogy kene, mert ketto helyett csak egyet kaptunk. Elintditom nagy nehezen (mig felraktam az asztalra, majd megszakadtam, mert olyan nehez, mint meg a 286osok). Nezem a konfiguraciot (gyk.: a vasat) P4…eddig jo (ugy ahogy), Celeron…bssza meg, 1.69GHz (2GHz folott igertek, szoval nem tudnak szamolni),…128MB RAM… …, megmondom a markat is AjBieM. Aki ert hozza, annak ennyi eleg, aki meg nem annak csak annyit, hogy a legocskabb gepet a legdragabban kell beszerezni kampany aldozatava valtam.

Lemondoan, de orommel tertem vissza a jo oreg P2 400asomhoz, ami megha lassan orli a kavet, akkor is mukodik vlhogy.

Holnap megyek es megprobalok szerezni 1GB RAMot, ha mar valendat nem lehet megpalyazni a laboratoriumi felszereles neven.

Mindjart megyek tanitani, utanna kipakolok a kocsibol, majd irany a csoro diak uzlete, a "nalunk a legolcsobb vagy mi a fene" utanna a "gazdasagos bolt" elarusitoit megyek boldogitani, majd vegre lefexem aluni, hogy holnap megint boldog napom lehessen. 

]]>