Még alig csengett le a Golden blog körüli mizéria, máris itt a következő:A nagy blogkönyv. A Magyar Író Akadémia (MÍA) hírdetett pályázatot, miszerint akiválasztott blogok szerkesztett változata könyv alakban jelenik meg. A pályázat határideje lejárt, a győztesek listája megszületett.

1886}
Az arcod nem ismerik, az utcán elmennekmelletted. Nem tudják a címed, se telefonszámod, talán még a neved sem. De ismernek. Tudják, mi történt veled egy éve. Tudják,hol jártál tegnap este. Ismerik a legbensőbb gondolataidat is.

Mert olvassák a blogodat!”

A nagyblogkönyvbe bekerülők: 

Apuska.freeblog.hu

Axeugene.freeblog.hu

Cetlik.freeblog.hu

Cegvezetes.freeblog.hu

Lal.freeblog.hu

Mkasme.freeblog.hu

Isolde.freeblog.hu

Pampalina.freeblog.hu

Suematra.freeblog.hu

A 9 nyertest szám szerint198 pályázó közzül választották ki.
A válogatás főszempontja az volt, hogy minél színesebb arcél-csokrot és világlátást válogassanakössze. A könyvelőreláthatólag 150 oldalas lesz, nagyobb részét három webnapló tartalmafoglalja majd el, a maradék részben pedig a többi hat blogból lesznek kiragadottgondolatok olvashatóak. A megjelenést 2006 novemberére tervezték, bár egyes források már októbertemlítenek. A könyvbemutatóelőreláthatólag a kemenykalap.freeblog.hugazdáinak hamarosan nyíló kávézójában lesz.
A kiadó pedig aKönyv Online. 

Gratulálunk anyerteseknek!

 

(Ki tudja… egyszertalán a mi oldalainkon futó blogok is bekerülnek)

 
 

]]>