A 78. Ãœnnepi Könyvhétre jelenik meg a Roham magazin negyedik száma. Az immár teljesen színes magazin irodalmi anyagát az ?sszel meghirdetett novellapályázat nyerteseiből állították össze. Két képregényt is tartalmaz az újság: a Futaki-Sárközi páros munkáját, valamint Stark Attila Kulocityjét. A roham magazin pavilonja a 35-ös számot viseli, a magazin június 1-étől lesz megtalálható.

A magazin szerkesztői ajánlója:
A harmadik szám utáni hosszas várakozásért remélem kárpótolja az olvasót megújult, s immár színesen megjelenő lapunk. Célunk továbbra is az, hogy a fiatal alkotóknak bemutatkozási lehetőséget biztosítsunk mind az irodalom, mind a Roham keretei közé beszorítható képzőművészetek terén. Reméljük, sikerül reprezentálnunk a friss magyar törekvéseket, áramlatokat. Az elmúlt időszakban sok minden történt velünk, kiadtuk első kötetünket, s megkezdtük továbbiak előkészítését. Több mint 250 pályaművet feldolgozva eredményt hirdettünk első novella pályázatunkon, s ennek keretében képet kaphattunk a mai magyar fantasztikus írókat érdekl? főbb problémákról. Aktuális számunk ezen a kettősségen alapszik. Új rovatot indítva több oldalas Galéria keretében bemutatjuk elsőkötetes szerzőnket, Stark Attilát, akinek folytatásos képregénye próbálja meg pótolni a tavaly Alfabéta-díjjal kitüntetett Bürokratákat. A Roham magazin első pályázata összességében nagy élmény volt, hiszen új, izgalmas emberekkel gazdagodott a csapat, akiknek írásait e szám hasábjain olvashatjátok. Ez persze csak egy hosszú út kezdete, s egész évben folyamatosan várunk írásokat, mivel a Roham egy nyitott befogadó magazin, mely az alkotók és befogadók aktivitásától válik színesebbé.
A Roham standja és Korchma ZsomborTartalom: Nehéz szerelem (előszó)
Mikó Csaba: A kézbesít?
Futaki Attila – Sárközi Mihály: A leguán (képregény)
Szabó Sándor: Kunes?
Kökény Pál: A szép lányok sírokat ásnak
Stark Attila: Kulocity (képregény)
Ortutay Péter: A Szpárták hősei
Stark Attila (galéria)
Petrányi Zsolt: Kulo City

 

]]>