David Hewlett, a Stargate: Atlantis sorozatban McKay alakítója néhány csillagkapus kollegájával együtt saját filmet készített az év elején, melyet az MGM fog forgalmazni. Az A Dog’s Breakfast egy sötét komédia, mely bemutatja, milyen problémák lehetnek, ha egy lány barátja egy közismert scifi-sztár.

Kevesebb, mint egy millió dollárból forgatták a Stargate: Atlantis vancouveri stábjának segítségével az "A Dog’s Breakfast" című filmet. A főszereplők David Hewlett és testvére, Kate, aki szintén szerepelt a sorozatban: McKay testvérét alakította a "McKay and Mrs. Miller" című epizódban. Nem ők azonban az egyetlen, Pegazus-galaxisból importált színészek: Rachel Luttrell (Teyla), és Paul McGillion (Dr. Backett) is fontos szerephez jutnak, akárcsak az SG-1-ból Christopher Judge (Teal’c). David és Kate Hewlett most is testvérpárt játszanak – a páros hölgytagja elkezd járni egy nagyon népszerű scifi sorozat főszereplőjével (Paul McGillion), aki el is jegyzi őt – ezt azonban bátyja nem néz túlságosan jó szemmel.

David Hewlett nem csak szerepel a filmben, de ő is írta a forgatókönyvet és ő is rendezte azt.

 

A Dog’s Breakfast – első előzetes

{youtube}EpUJLMnr2NE{/youtube}

 

A Dog’s Breakfast – második előzetes

 {youtube}wmN6u8iYFlI{/youtube}

]]>