Képregénybörze lesz az újpesti Munkásotthon utcai általános iskolában 2006 november 19-én, vasárnap reggel 10-től délután 3-ig. Belépti díj 300 forint. A börzén több alkotó is dedikálja műveit, köztük Fazekas Attila (Tűzvihar, Botond, Eduárd), Fekete Imre (Kretén, Fekete-Fehér, Eduárd), Pilcz Roland (Kalyber Joe) és Zorro de Bianco (Pinkhell).

Zorro de BiancoBörzei újdonságok (a börze mindegyik új kiadványa 10-20 % kedvezménnyel kapható):

Árnybíró 2 (MangaFan, 194  oldal, fekete-fehér, 1500 forint). Az Animeconon indult mangasorozat második része.

Eduárd 6 (Képes Kiadó, 28 oldal, fekete-fehér. 395 forint). Befejeződik a Sörmesterek első epizódja, folytatódik A szőke ciklon klasszikus Rejtő-feldolgozás, megkezdődik a pályázatnyertes Őfelsége postavonata (Szabó Jenő forgatókönyve alapján rajzolta Matheika Gábor), Eduárd és a globalizáció, Büfi (Fekete Imre), Noname (Felvidéki Miklós) Tomster, Dodó, Krampusz.

Egri csillagok (Képes Kiadó, színes, 2590 forint). A "nagy könyv" klasszikus Korcsmáros Pál-féle feldolgozásának újonnan kiszínezett, nagyméretű kiadása.

Kalyber Joe 2: Eső. Pilcz Roland képregényének második része.

Lucky Luke 2: Billy, a kölyök. (Pesti Könyv, 44 oldal, színes, 1299 forint). Írta René Goscinny, rajzolta Morris.

Panel 3. (fanzin, 490 forint). Az első magyarországi képregényes szaklap következő száma, cikkekkel, ismertetőkkel, ajánlókkal, kritikákkal, exkluzív képregényekkel.

Roham fantasztikus agresszív magazin 3 (64 oldal, ingyenes). Benne a Bürokraták harmadik része. Roham magazin - Inkább olvass

Rozsomák: Snikt! (Fumax, 112 oldal, színes, 2490 forint). Az X-Men tagjának sajátos interpretációja egy elismert manga-rajzoló, Tsutomu Nihei (Nihei Cutomu) munkája.

Sörmesterek 1: Charles, 1854 (Képes Kiadó, 46 oldal, színes, 2990 forint). Az Eduárdban előközölt történet összegyűjtve, színeseben. Írta Jean Van Hamme, rajzolta Francis Vallčs.

 

]]>