Gibeau arra bíztatott mindenkit, hogy nyugodtan beszéljenek az EA-hez tartozó stúdiók vezetőivel – ők ugyanezt fogják elmondani. A szimplán egyjátékos, 25 óra alatt teljesíthető, majd elfeledhető játékok korának vége, valamiféle online szolgáltatást tartalmaznia kell a játékoknak. Nem biztos, hogy multiplayer üzemmódot, hanem akár kooperatív módot vagy egyéb online tartalmakat. A Dead Space 2 multiplayer verziójában két négyfős csapat küzd egymással: az egyik csapat emberekből, a másik csapat nekromorfokból áll. Egyik játékos sem egyénieskedhet, a túlélés záloga a 100%-os csapatmunka. Összesen ötféle multiplayer módja lesz a Dead Space 2-nek – az egyikben például az emberi csapatnak különféle terminálokat kell aktiválnia, és el kell jutnia a mentőkapszulákig. Amíg az egyik játékos aktivál egy terminált, addig a másik háromnak fedeznie kell – de ha el is jutottak a mentőkapszulákig, egyesével tudják csak elhagyni az űrhajót… az utolsó játékosra igen nehéz pillanatok fognak várni, amíg ő is lelécelhet. Ezek a jellegű többjátékos módok Gibeau szerint különlegesek, és nagyon jól illeszkednek a Dead Space világába, hangulatába. De ha valaki nem akar multiplayerben játszani, az sem gond: ha a single player mód megfelelően jól ki van dolgozva, és semmi sem megy annak a rovására, akkor ezek a játékosok is elégedettek lesznek. A Dead Space 2 esetében nemsokára megláthatjuk, mennyire sikerült jól kitalálni ezeket a csapatjátékokat – az EA azt reméli, hogy ez lesz az év első nagy sikere a játékvilágban. 2011 végén pedig kiderül, hogy a Mass Effect 3 kap-e multiplayer módot, ahogyan sokan pletykálják, vagy marad tisztán single player, ahogy mások állítják.]]>