Budapest Bank a tegnapi nap folyamán díjátadó ünnepséget tartott székházában a Valóraváltó pályázat győzteseit megvendégelve. Remélhetőleg nem vagyok egyedül abbéli örömömben, hogy én is meghívót kaptam erre az eseményre – hiszen ez azt jelentette, hogy bizony az én nevem alatt egy győztes pályázat futott. Így én is átvehettem egy, a díjat jelképező emléklapot. (Kattints a képekre a teljes mérethez!) [gallery link="file" columns="2" orderby="title"] Az elmúlt héten kisorsoltuk támogatóink között 3 db Amazon Kindle-t – amikor megjelenik a két angol nyelvű kötetünk az Amazon kínálatában, ők egészen biztosan fogják tudni azokat olvasni: Barkóczy Dávid Jávori István Soltész Nándor Gratulálunk nekik és persze köszönjük nekik is és minden támogatónknak a napi szavazatokat, amiknek köszönhetően megnyerhettük ezt a pályázatot! Nemsokára a bankszámlánkon lesz az az összeg, amiből meg tudjuk valósítani a pályázati célokat – de amíg elkezdhetnénk ezt költeni, addig még nagyon sok feladatunk van. A legfontosabb még előttünk áll: a saját pályázat kiírása, és a megfelelő regény, valamint a megfelelő novellák kiválogatása. Az elmúlt egy hétben nem unatkoztunk, gőzerővel dolgoztunk az alapokon – és nagyon jól haladunk velük. Igyekeztünk a hazai fantasztikus élet minél több főbb szereplőjét megkeresni, hogy megkérdezhessük a véleményüket a pályázati terveinkről. Azt kell mondanunk, hogy mindenki nyitottan és segítőkészen állt hozzá a terveinkhez, és jó ötletekkel láttak el minket. A pontos bejelentés a szeptember 8-i, szokásos SFportal Meetupon várható: egy nyilvános fórum keretében pedig minden kérdésre válaszolunk, ami a továbbiakat érinti.

Miyazaki Jun az SFportal főszerkesztője

]]>