SFportal.hu több más hazai sf honlappalközösen: a SciFi.hu , az ?rszerekek.hu , a Trekkerbase.hu , valamint azRPGportal.hu és az SFblogs.net oldalakon feltett kérdéseket kellettösszegyűjteni, és megválaszolni.

Ahogy a kérdéseket is más-más honlapokról kellett összegyűjteni, úgy nyerteseket is külön-külön hirdetünk. Azaz, minden oldalon 1 nyertes neve lesz megtalálható az elkövetkezendő napokban – ha nálunk nem nyertél, ne add fel a reményt: lehet, hogy másutt húzták ki a nevedet a kalapból. De előbb lássuk a kérdéseket, és az azokra várt helyes válaszokat! Hogy hívják Data féltestvérét?
Lore
(Amennyiben valaki B4-t írta válasznak – a Nemesis mozifilm alapján – azt is elfogadtuk.)

Melyik hajó kapitányává nevezték ki Sulut?

U.S.S. Excelsior

Ki volt a U.S.S. Enterprise kapitánya a „The Cage” c. epizódbanő

Christopher Pike kapitány Hogy hívták a U.S.S. Voyager Orvosi Segéd Hologramjának (OSH)
megalkotóját?

Dr. Lewis Zimmerman Milyen származású Guinanő
El-Aurian Született-e Kirk kapitánynak gyereke? 
Igen. (Dr. David Marcus) Ki volt az első ember, akit transzportáltak?
Emory Erickson Mi Picard Borg neve?
Locutus Milyen származású Chekov?
Orosz Mi Spock vulkáni szül?jének a neve?
Sarek

Hogy hívják azt a hajót, amelyik Kirkék előtt járt a Sigma Iotia IInevű bolygón és látogatásuk hatására egy a földi, 20-as évekhezhasonló, gengszerek irányította társadalom jött létre?
ECS Horizon 

A Kapcsolatfelvétel című filmben az Enterprise-E pontosan mikorra ment vissza (év, hónap, nap), és milyen fontos esemény történt akkor?
2063. április 4. - másnap, 5-én történik a kapcsolatfelvétel a vulkániakkal

 

Az SFportal.hu nyertesének neve: Várszegi Viktória

A nyereménye egy Star Trek Legacy PC játék. Gratulálunk!

]]>