Olvasgatom a Transportert, ahol a TNG-s színészek sorra mártják bele a bicskájukat a legutolsó Trek mozifilmbe, a Nemesisbe. Részben igazuk van, így utólag már ki merik nyitni a szájukat, és be merik vallani, hogy gagyi volt, Levar Burton, alias LaForgeegyenesen megmondta, hogy "szar volt". Stimt. Igaza van, és aszínészgárdának nincs is mit szégyellnie ezen a dolgon – ők kaptak egymunkát, a lehető legjobb képességeik szerint elvégezték azt. Viszontegy valamiben nem tudok velük egyet érteni, akármennyire is kedvelem agárdát: méghozzá abban, hogy jó lett volna a forgatókönyv, és arendezés volt pocsék, amiatt halt meg a film.
Mondják, hogy Stuart Baird mennyire nem értett a Star Trekhez,még a karakterek neveit sem jegyezte meg. Nem tudom, a rendezőifinomságok megfigyelésére nem igazán maradt energiám, annyira lekötött,hogy mennyire sablonos és gyenge a forgatókönyv. Hihetetlen pocsék voltmár az is, lehet, hogy ezt a produkción belülről nem lehetettérzékelni. Bár mondjuk ha Stuart Baird-ot valóban érdekelte volna ez a film, akkor valószínűleg visszadobja a forgatókönyvet is. Mondjuk én drukkolok annak, hogy legyen még egy TNG film, amibenlegalább olyan jól el tudják búcsúztatni a gárdát, mint anno a TOS-t aNem Ismert Tartományban… drukkolok neki, de kétlem, hogy ezbekövetkezne.
]]>