Ősidők Krónikáisorozat 1.
Michelle Paver könyvétmár 31 nyelvre lefordították, Angliában több mint 100,000 példányt adtak elbelőle. A könyvből a 20th Century Fox filmstúdió készít filmet Ridley Scott(Szárnyas fejvadász, 1492: A paradicsom meghódítása, Gladiátor) rendezésében. Ahat kötetesre tervezett sorozatból a WolfBrother az első.



A Farkastestvérlebilincselő története barátságról, túlélésről és az árulásról szól.évezredekkel ezelőtt játszódik (6000), az ősidők Erdejében, olyan világban,amelyet áthat a varázslat és a természet hatalma: farkasok, bölények, a fákszellemei és a Rejtett Nép népesíti be az Erdőt, ahol egy barátba vetettbizalom élet-halál kérdésévé válhat. Itt játszódik a 12 éves Toraknak és farkastársának története.

 

Részlet:
égett a karján lévőseb, minden lélegzetvétellel kíméletlenül a bordái közé hasított a fájdalom, denem mert megállni. Az Erdő mindenhonnan figyelt. Nyírfák suttogták, hogy köztükjár. Halkan kérlelte a fákat, ne adják ki a medvének. Torak egyedül maradt …megsebesült, félt, és menekült. Számkivetett volt, mint az apja, és eddiglegalábbis kerülte a törzsekkel való minden kapcsolatot. Az apja most meghalt:megölte egy hatalmas medve bőrébe bújt démon. Toraknak valahogy talpon kellmaradnia. Egyetlen társa egy árva farkaskölyök. Ahhoz, hogy életben maradjon,szüksége lesz minden vadásztudományára. Ugyanakkor az éhenhalás csak egyike ará leselkedő veszélyeknek. A suttogó fenyves felől olyan gonosz tör rájuk,amilyennel a törzsek még sosem találkoztak. A Vörös fűzfa hava egyre közeledik,nemsokára Torak és egyedül csak Torak szembe kell, hogy szálljon egy nálagyorsabb és tapasztaltabb ellenféllel, aki hangtalanul követi mindenhova.

 
Kiadó: Cephalion Kiadó

Ára: 2890 Ft


]]>