A Galaktika Magazin ismét sci-fiképregény rajzoló pályázatot hirdet. A pályázatban nincs témamegkötés, de csak színes, színezett pályamunkákat zsűrizünk.

Feltételek: A pályázaton részt vehetmindenki, korra, nemre, foglalkozásra, állampolgárságra való tekintet nélkül.Alkotó párok ill. teamek munkáit is várjuk. A képalkotás tekintetében sincstechnológiai megkötés, tehát bármilyen hagyományos és digitális eszközzel,esetleg azok tetszőleges keverésével elő lehet állítani a pályázati anyagot.

A pályázat beadási határideje:2006. 08. 15.
A nyertes pályamunkákat aGalaktika novemberi számában mutatjuk be. A díjakról részletesen augusztusiszámunkban olvashatnak. Pályázni kizárólagakkreditálással lehet a Galaktika honlapján: www. galaktikamagazin.hu , 2006.06. 10-től.

A pályamunkák beadása kizárólag digitálisformában történhet, 1-4 oldalas terjedelemben vagy max 8 Galaktika oldalon (ahagyományos, kézi eszközökkel készült pályaműveket be kell szkennelni) ahonlapon történő akkreditációhoz csatoltan! A kész űveket 300 dpi-s RGB jpg.fájlba, Galaktika formában kérjük menteni! A képeket a keveredés elkerüléseérdekében a következő módon kell elnevezni: nick_születési adatok_a képcíme.kiterjesztés (példa: Kovi_74.02.15_Android.jpg)

észrevételeit és megjegyzéseitküldje a info@pontweb.rocímre, vagy keressen a +40-747-865-096-ös telefonszámon.
]]>