Savaria-Szombathely városát -mely méltán büszke kétezer éves múltjára – Közép-Európa legnagyobb jelmezes,históriás ünnepe a nemzetközi érdeklődés középpontjába emelte az elmúlt éveksorán. A Savaria Történelmi Karnevála tradícióknak, történeti és régészeti kutatásoknak köszönhetően azeredetiségre helyezi a hangsúlyt oly módon, módon, hogy miközben történelmünkretanít, szórakoztat és játszani is enged.



A kulturális örökség védelme,értékeink megbecsülése egyben a rendezvény eszmeiségének legfőbb erénye. Atörténelmi időutazás augusztus végén, 25-e és 27-e között, egy hosszú hétvégérekínál turisztikai látványosságokat, igazi kulturális kalandot minden korosztályszámára. A karneválozó közönséget várhatóan elbűvöli majd a programok ésszereplők sokszínűsége: germán harcosok, gladiátorok, római katonák, íjászok,középkori bajvívók, utcai mutatványosok, tűzzsonglőrök, a zene és a tánc neveselőadói szerepelnek a több mint egy tucatnyi helyszín kínálatában. Régiismerősként üdvözölhetjük a Karneválszínház színpadán Jordán Tamást, HollósiFrigyest, Bezerédi Zoltánt és Egri Mártát. Ne feledjék el megtekinteni a legfőbb látványosságnak számító fáklyásfelvonulást sem!

Kellemes szórakozást kívánunk!

SavariaTörténelmi Karnevál

]]>