MÁV. Magyar Álló Vasutak. Gyűlöletes intezmény, legszivesebben szovjet partizánnak képzelném magam, aki egy holdvilágos éjszakán a hóban kúszva megközelíti a töltést, aláaknázza, és a levegőbe röpíti az átrobogó német szerelvényt. Csak én jobb szeretném székházostul, bakterestül, bunkó pénztárostul lesöpörni ezt a haldokló dinoszauruszt, ezt az ótvaros monstrumot, ami alkalmatlan arra hogy tömegközlekedésnek nevezze magát, és annyi pénzt visz el az adómból hogy ihaj! Nyolca mentem volna vizsgázni, 6 kor indult a vonatom hetre sikerült eljutnom vele kelenföldig. Mivel győrbe csak a vizsga végére értem volna le, inkább leszálltam. UV rulez. Hogy a jó Isten dugja valamelyik bugyorba az egész mocskos MÁVot! Matuska bácsi, hová tette a dinamitot????!!! Ha tavasz van, a sok esső alámossa a töltéseket, a sínek elcsúsznak és deformálódnak, tehén legel a pályaszakaszon, a felsővezetékek elkorrodálnak és elszakadnak – Tavasszal a vonatok késnek, büdösek, koszosak, elavultak. Ha nyár van, a sinek deformálódnak és elcsúsznak  a melegtöl, tehén legel a pályaszakaszon, vagy megolvadnak a felsővetékek és elszakadnak – Nyáron a vonatok késnek, büdösek, köszosak, elavultak. Ha ősz van, a sok esső alámossa a töltéseket, a sínek elcsúsznak és deformálódnak, vizes tehén legel a pályaszakaszon, a felsővezetékek elkorrodálnak és elszakadnak – Åsszel a vonatok késnek, büdösek, koszosak, elavultak. Ha tél van bevagynak a váltók, a sinek elpattannak, szétcsúsznak, deformálódnak, a felsővezetékek eljegesednek, elszakadnak – Télen a vonatok késnek, büdösek, koszosak, elavultak. Drága MÁV-os vezetők! Basszátok meg, vezessetek be új évszakokat csak hogy működjön ez a nyomorult vasúttársaság!

]]>