Lost vagy a Született feleségek. A tervezett két hónapos periódus folyamán kb. 10 résztvevő céggel egy olyan üzleti modellt tesztelnek, mely a hirdetések beépítésével nyereségessé teheti az online tévénézést.


Az Alias, a Lost – Eltűntek, a Desperate Housewives – Született feleségek, valamint a Commander in Chief című sorozatok a világ legnézettebb műsorai közé tartoznak – nem csak a televíziós csatornák nézettségi adatai szerint, hanem a különböző filecserélő hálózatokon vagy ftp szervereken is is slágernek számítanak. Az utóbbi egy évben egyre-másra jönnek ki újabb legális videóletöltő lehetőségek, mint például a Google Video Store. Az ABC a fent említett négy sorozatát teszi két hónapig elérhetővé: a honlapon minden héten megnézhetünk egy-egy epizódot ezekből. A filmeket 16:9-es formátumban, Flash moziként nézhetjuk meg – egy nappal a tévés premiert követően. Ígéretek szerint megállíthatjuk a filmet, előre és hátra tekerhetünk benne a fejezetek között, tetszésünk szerint. Kivéve természetesen a reklámok esetében – az adást az interneten is megszakítják rövidebb reklámszünetekkel. 10 cég vesz részt interaktív reklámokkal a rendszer tesztelésében, például a Toyota, a Ford, a Procter & Gamble, a Universal Pictures és a Walt Disney. Ezek a reklámok igen változatos formájúak lehetnek az ABC szerint, melyek ki tudják használni az internet nyújtotta plusz lehetőségeket a hagyományos televíziós reklámokkal szemben. Star Trek és Twilight Zone epizódok a Google Video Store – ban!
Tévésorozatok az Apple oldalán
Letöltés határokkal – vélemény Tévés fórumok az SFportalon
Mozis fórumok az SFportalon
]]>