A Galaktika Fantasztikus Könyvek sorozat következő darabja Frederik Pohl Átjáró-ciklusának ötödik kötete: A hícsik nyomában – Utazás az Átjáró körül. A 240 oldalas kötet bruttó bolti ára 1990 forint, és Kelemen László fordításában olvasható. Ajánló: Még soha, senki nem látott eleven hícsít, pedig hátrahagyott tárgyaikkal tele van az univerzum. Megfejthetetlen nyomaikra először a Vénuszon bukkantak, s miután Sylvester Macklin, egy vénuszi ember felfedezte egy űrhajójukat, és azzal elutazott az Átjáró néven ismert aszteroidára, az emberiség előtt kitágult a világegyetem. Az Átjárón ugyanis rengeteg hícsí űrhajó állomásozott, eltűnt gazdáik által beprogramozva egy-egy ismeretlen célra, így a vállalkozó kedvűek, illetve a nincstelenek felfedez? utakra indulhattak – ám ezeknek az utaknak a végén éppúgy várhatott rájuk a gyors meggazdagodás, mint a gyors halál. Frederik Pohl, a világhír? science-fiction író a Hugo- és Nebula-díjat nyert Átjáró-regényciklus ötödik kötetében elmeséli a legjelentősebb felfedez?utak történetét, valamint fény derül arra is, mit tettek a hícsík az emberiség történelmének hajnalán, s miért tűntek el hirtelen nyomtalanul.
Frederik Pohl: A hícsik nyomában – Utazás az Átjáró körül

Sorozat: Galaktika Fantasztikus Könyvek
Fordító: Kelemen László
Oldalszám: kb. 240 oldal
ISBN/EAN: 9789638773050
Bruttó fogyasztói ár: 1990- Ft ]]>