Január 30-tól kapható a Galaktika 191., februári száma, benne többek között Walter Jon Williams, Nina Kiriki Hoffman, Regényi Huba, Elisabetta Vernier, Robert Sheckley, Livio Horrakh, Mayer István, Wolfgang Jeschke írásaival.

A Galaktika 191. számában a novellák és tudományos hírek mellett megtalálható az első közönségszavazás eredményhirdetése is, melynek nyertese Antal József lett a Justitia című novellájával. Emellett a szerkesztőség nyereményjátékot hirdet, melynek nyertesei Erich von Däniken február 22-i előadására nyerhetnek két jegyet.

Szerkesztői előszavában Kovács T. Mihály kitér a Galaktika árának alakulására is. A magazin ára változatlan, ám ez nem burkolt áremelés, nem is az áfacsökkenés lenyelése. Az áfa csökkentését meghatározó kormányrendeletnek ugyanis sajnos van egy speciális kitétele, amely szerint a havilapok és magazinok forgalmi adója csak július elsejétől csökken. Ezért marad egyelőre a Galaktika ára.

Megtudhatjuk az is, hogy a következő Galaktika már 116 oldalon fog megjelenni.

Tartalom:

6   Walter Jon Williams: Zöld Leopárd-pestis (2/3. rész)
20 Nina Kiriki Hoffman: Jelenetek egy házasságból
22 Játék… és valóság
24 Regényi Huba: Kihagyhatatlan ajánlat
28 Szex, sci-fi, jövő
36 Elisabetta Vernier: Origami
48 Megvalósult sci-fi – tudományos kishírek
50 Filmajánló
52 Robert Sheckley megemlékezés
53 Robert Sheckley: Kenny
60 Livio Horrakh: Bölcsőből koporsó
67 Első Galaktika közönségszavazás eredményhirdetés
68 Megvalósult sci-fi – tudományos kishírek
70 Mayer István: Árnyékban
75 Kiss Ferenc: A magyar SF képregény története 4.
78 Képregény: Vasárnapi szafari 2. A Galaktika fóruma az SFportalon

]]>