Arrow második évada, amelynek folytatását már februárban megrendelte a CW. Ősszel azonban nem csak a harmadik évad, hanem spin-off sorozat is érkezik, méghozzá a The FlashGrant Gustin főszereplésével. Az általa játszott Barry Allen már vendégszerepelt az Arrow második évadában, ahol az eredeti tervek szerint alaposabban felvezették volna a karaktert – ám később úgy döntött a kreatív stáb, hogy a puskapor nagy részét inkább majd a pilotban fogják eldurrogtatni. Barry Allen ugyebár rövid Starling City-s látogatását követően hazatért Central Citybe, ahol egy furcsa villám rögvest meg is csapta úgy, hogy kómába esett. A pilot 9 hónappal ezután veszi fel a fonalat, amikor Barry magához tér, hogy aztán felfedezze: különleges erő birtokába került. Szupersebességre képes, villámgyorsan tud megtenni elképesztő távolságokat. Ez lehetővé teszi számára, hogy Central City láthatatlan őrangyalává váljon. Ám hamarosan kiderül az is, hogy nem ő az egyetlen metahumán a környéken: vannak mások is, akik különös képességekkel rendelkeznek, és bizony nem mindenki olyan jószándékú, mint ő. Az Arrow sorozatban sokat emlegetett S.T.A.R. Labs segít neki az első lépések megtételében, és egyelőre csak néhány közeli barátja tud titkáról… ám hamarosan a világ meg fogja ismerni a Villámot.

]]>