Superbowl, az amerikai foci liga döntője ebből a szempontból különleges kivételt jelent: alig várjuk várjuk a reklámszüneteket. Ugyanis ekkor kétféle reklámtípus szokott lemenni: – a legnagyobb várakozással övezett filmek legütősebb promói – a „hagyományos mosópor”-jellegű reklámokkal ellentétben valóban kreatív alkotások A Superbowl-on annyi reklámpénz összejön, amennyiből a valóságban is ki lehetne fejleszteni a Vasember páncélt, esetleg magát Hulkot – idén 4 millió dollárba, csaknem 900 millió forintba kerül 30 másodpercnyi hely.Viszont ha már a hirdetők eltapsolnak ennyi zsetont, akkor már meg is erőltetik magukat, hogy emlékezeteset alkossanak. A filmelőzetesek jelentős része eleve sci-fi vagy fantasy jellegű alkotást reklámoz, míg a normál hirdetések esetében nagyon sok sci-fi ihletésű alkotás fordul meg, legalábbis a korábbi évek trendjei alapján. Node lássuk, mely filmeknek lesz biztosan reklámja:
- Captain America: The Winter Soldier
- The Amazing Spider-Man 2
- Transformers: Age of Extinction