Riddick-et, ami ugyan nem volt egy átütő siker a 2013-as blockbusterekhez képest, de ahhoz képest remekül teljesített, hogy holtszezonban mutatták be és mindössze 38 millió dollárból forgott, és nem is költöttek túl sokat a reklámokra sem. Hja, és amúgy egy „R” kategóriás, azaz csak felnőtteknek szóló filmről van szó. A nemzetközi kritikák nem voltak ugyan túl pozitívak – nekünk amúgy a hibáival együtt is tetszett a film – a rajongók javarésze azonban szerette a végeredményt. Az elmúlt héten jelent meg az Egyesült Államokban a Riddick DVD változata, ami viszont remekül teljesített, olyannyira, hogy Vin Diesel táncra is perdült tőle, de tényleg. A saját, cirka 63 millió rajongó által követett Facebook oldalára tolt fel egy videót, amin Katy Perry Dark Horse című számára nyomja, és úgy nagyjából a harmadik percnél fejti ki boldogsága okát. Mint ekkor elmondja, a stúdió felhívta, és kiderült, hogy a heti DVD eladásokat a Riddick vezeti – ami remek hír. Ennek fényében annyira nem meglepő az a kijelentése sem, hogy a Universal szeretne egy újabb epizódot a sorozatból. Hogy ez aztán tényleg összejön-e, azt majd meglátjuk – mindenesetre Vin Diesel és David Twohy még legalább kettő epizódot szeretnének. Az egyikben szeretnék eljuttatni a főhőst Furyara, azaz a szülővilágára, aminek a létéről a Chronicles of Riddick-ben szerzett tudomást; míg a másik epizód foglalkozna az Underverse rejtélyével. Drukkolunk neki, alant pedig Vin Diesel örömködős köszönővideója.

]]>