Azok a rajongók, akik január 11-ig előrendelik a 2009-es év sikerszerepjátékának, a Dragon Age-nek a folytatását, azok 20 dollár értékű bónuszt is kapnak a játék mellé. A Dragon Age II – Bioware Signature Edition tartalmazza a Dragon Age II teljes verzióját, továbbá letöltési kódokat egy további játszható karakterhez, új küldetésekhez, a Dragon Age II aláfestő zenéjéhez, és egy exkluzív játékbeli fegyvertárhoz, melyben fegyverek és egyéb tárgyak találhatók. A Dragon Age II BioWare Signature Edition kizárólag előrendelés és online vásárlás esetén érhető el 2011. január 11-ig bezárólag. Ezután a határidő után sem megvásárolni, sem előrendelni nem lehet ezt a verziót. – Az elmúlt 15 évben mindvégig élveztük játékról játékra növekvő rajongótáborunk nem szűnő támogatását – mondta Dr. Ray Muzyka, az Electronic Arts rangidős alelnöke, a BioWare alapítója és csoporton belüli menedzsere. – A Dragon Age II BioWare Signature Edition változata esélyt ad nekünk, hogy köszönetet mondhassunk rajongóink hűségéért, és minőségi extra tartalmakhoz juttassuk őket, mégpedig ingyenesen. A Dragon Age 2 a 2009-es év szerepjátékának folytatása, mely még sodróbb lendületű akciót, új grafikai stílust és szerteágazó történetet ígér főhőse, Hawke körül. Utóbbi nincstelen menekült, aki arra rendeltetett, hogy hatalomra jutván a Dragon Age világának meghatározó alakjává váljon. A Veszedelmet túlélő kirkwalli bajnok felemelkedését mítoszok és mendemondák sokasága övezi. A tíz évet átfogó új kerettörténet a játékosok közreműködésével eleveníti fel az igaz történetet. A vándorét, aki nem riad vissza a nehéz döntésektől, veszedelmes szövetségeseket nyer meg, hírnévre és gazdagságra tesz szert…majd hősként vonul be a történelembe. Hogy hogyan és milyen irányba fordít majd a világon, kizárólag a játékosoktól függ. A Dragon Age második epizódja 2011 márciusában jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra egyaránt. További információk a www.DragonAge.com oldalon, az EA Hungary Twitter csatornáján és a hivatalos magyar Facebook csoportban.

Dragon Age 2 trailer

]]>