Jo mi!?

Ma csutortok van es szabadnap. Pontosabban allamunnep. A zallambacsi meggunnepli a demokracia napjat. De most miert pont csutortokonő Holnap munkanap, be kell menni. Persze nekem ma is jo lett volna ha bemegyek, de nem jott ossze. Igaz, ez nem rajtam mulott.

Az egesz ugy kezdodott, hogy… szoval ma…delben…egeszen pontosan 12.20korul…hogy felketem. Ez volt a gond, mert keson keltem (na jo voltam fent 3,4,5,6,7kor is) es nem aludtam ki magam. Reggelire 13korul megcsinaltam 5lagytojast, ami csupan 1 percet fott tobbet a kelletenel. Kozben ugy dontottem, hogy kivetelesen nem a munkaimitalasnak szentelem a napomat, hanem a szocialis eletemen probalok javitani. Szoval benezek a hutobe. URES! Aztan eszembe jut, hogy az asztalon vam meg egy kis tolfahordos palinka. Ez megnyugtat elegge, hogy a kezem remegese lecsillapodjon es ne lotyogtessem ki.

Szoval most itt tartok. Lassan elfogy a palinka es megint mogorva leszek, es akkor lottek a szocialis eletemnek. Bar most msn-en beszelgetek egy gyonyoru teremtessel (a csatolt avatar alapjan az, bar a szerint en is szep vagyok)… ha mas nem, akkor ezzel teljesitem a tarsasagi elet iranti elkoteleztsegemet. Vagy elmegyek Tamashoz es elkerem a NPVG-jet vagy miafennejet.

]]>