Második kötet
Eragon és Saphira megvívta élete elsõ nagy csatáját a törpék és vardenekoldalán a Birodalom kegyetlen ura, Galbatorix és az õt támogató urgalok ellen.Bár a csatát megnyerték, a harcnak nincs vége. A súlyos sérülést szenvedettEragon és sárkánya Ellesmérába, a tündék országába utazik, hogy otttökéletesítse tudását, és ily módon méltó legyen a Sárkánylovasok rendjéhez… 

1886}

Kiképzése során nemcsak testben és a harcmûvészet terén edzõdik,hanem szelleme is fejlõdik. Mestere, Oromis megismerteti a mágia magasabbszintjével, s a férfivá érõ Eragon jó úton halad, hogy igazi Lovassá váljon.

Idõközben azonban hírét veszi, hogy faluját, Carvahallt Galbatorix pribékjeia földdel tették egyenlõvé, a falubeliek pedig, Eragon unokatestvére, Roranvezetésével, elmenekültek, hogy a vardenekhez csatlakozva õk is harcbaszálljanak a zsarnok ellen. Eragon nem tehet mást, mint hogy lélektársával,Saphirával együtt részt vegyen az öldöklõ háborúban, ahol egy hozzá hasonlóanifjú Lovassal, halottnak hitt barátjával, Murtaghval kerül szembe, s a kíméletlenpárbajban fény derül egy rettenetes titokra. Eragon megtudja, ki volt az apja…

A véreskezû, nagy erejû mágus, Galbatorix uralmát most sem sikerültmegtörni, a történet folytatódik.

Hogy hogyan alakul a Birodalom és alattvalói,továbbá a törpék, tündék, sárkányok, mágusok sorsa a késõbbiekben, azt afõhõséhez hasonlóan immár férfivá cseperedett Christopher Paolini Az örökségtrilógiájának készülõ, harmadik kötetébõl tudja majd meg a Kedves Olvasó.
 

Terjedelem: kb. 720 oldal
Eredeti cím: Eldest
Ára kb.: 3400 Ft-
Kiadó: Európa

Várható megjelenés: 2006. november 21.
 

és végezetül egy hazai rajongói oldal: http://eragon-fansite.gportal.hu

 

]]>