A Brown szülőkreigen csak ráfér a pihenés, de mielőtt vakációra indulnának, gyermekeiket a Londonbanélő dédnagynénire, Adelaide-re, és Garnéla kisasszonyra bízzák. Az égetnivalóanrossz csemeték válogatott komiszságokkal ejtik kétségbe a két hölgyet. Már csakNanny McPhee, a varázsdada segíthet…



Emlékeztek még aBrown gyerekekre meg az ő válogatott komiszságaikra? Helenre, aki szirupottöltött a testvérei csizmájába? Stephanie-ra, aki szappant reszelt asajtreszelőn az ételbe? Hát Francescára, aki cumisüvegből etette a kutyákat? ésemlékeztek-e Matildára, a varázsdadára? Aki botjának néhány koppantásávalmintagyerekeket varázsolt a rosszaságokból? Hát igen, legfőbb ideje Matildaújabb látogatásának, mert a gyerekek ismét nagyon elkanászodtak. Szüleik, Brownúr és Brownné asszony megint nem bírnak velük. Ráadásul egy külföldi utazáselőtt állnak, és a gyerekeket az első kötetből már ismert szörnyűséges Adelaidedédnagynénikéjükre akarják bízni. E hír hallatán a csemeték megszeppennekugyan, de távolról sem javulnak meg.

Szerencsére ismétszínre lép Matilda dadus.


Amíg szükségetekvan rám, de nem akarjátok, hogy itt legyek, addig maradok.
Amikor aztakarjátok, hogy itt legyek, de nincs többé szükségetek rám,
akkor mennemkell…

Két tucat rosszcsontkölyök, kétségbeesett szülők, elüldözött nevelőnők egész sora és természetesenMcPhee kisasszony gondoskodnak róla, hogy ebben a könyvben is felhőtlenszórakozást találjunk.


Kiadó: Móra Kiadó
Terjedelem:
128 oldal
Ára:
1790 Ft

]]>