A Maurice G. Dantec, francia szerző által jegyzett Babylon Babies című regényből készít filmet a 20th Century Fox. Kelet-Európában és Kanadában kívánnak forgatni, a legutóbbi hírek szerint Vin Diesellel a főszerepben. Genetika, kibernetika, new age keveredik a regényben motoros bandákkal és alternatív tudatállapottal. {mosgoogle center} A francia-holland zsoldos, Toorop érdekes megbízást kap az oroszoktól: el kell kísérnie, és mindenáron meg kell védenie egy lányt, Marie Zornt. Biztonságban el kell juttatnia őt Quebecbe. Természetesen ez nem megy ilyen simán – valami igencsak különös a lányban. Nyilvánvalóvá válik, hogy valamit szállít a testében, és azt kell Kanadába csempésznie. Az is kiderül, hogy Marie Zorn terhes – no meg az is, hogy skizofrén rohamai vannak. Toorop rájön, hogy Marie valamiféle vírust szállít, amely adott esetben képes lenne kipusztítani az egész emberiséget… A forgatást februárban akarják megkezdeni, és a francia sajtó révén kiszivárgott értesülések szerint Vin Diesel alakíthatja Toroop, a zsoldos szerepét. A forgatókönyvíró-rendező Mathieu Kassovitz lesz, aki 2003-ban vált ismertté (legalábbis a hollywoodi körökben) a Halle Berry főszereplésével készült Gothika című természetfeletti thrillerrel. A bemutatót 2007-re tervezik.
]]>