Hosszu ido utan ujbol irok, kinek oromere, kinek banatara. Mint az paran tudjak, mult heten megcsinaltam a kisdoktorimat fizikabol. Szoval azota RNDr. Blem vagyok. Sajna a titult csak 7.ho 11en kapom meg hivatalosan (hogy allt volna gorcs kezukbe).
Hosszu ido utan vege a rengetek tanulasnak, johet a munkaimitalas. Sajnos a tanulas fedosztorija alatt elhanyagolt dolgaim nem oldodtak meg maguktol (na jo par igen, pls elszalt egy cirka 1 milkas (sk-ban) gep hutoje), igy most mar neha dolgoznom is kell. Szornyu. A jo hir egyedul az ,hogy a munkavezeto tanarom (a.k.a.: fonok) most 2 hetig szabizik. Tehat raernek kicsit kesobb jarni (9re) de vlhogy mar kezd atalni a biooram a korankelesre. Annyira nem is gond, mert legalabb nyugi van.
Szoval igy eldegel egy doktor bacsi.
Ja megnyitottam a szajhigieniai rendelomet. A legelso vendegek…. azaz pacienseknek STROHot szolgaltam fel. Amint megtudtak, hogy ez alpesi rum (80 fokos) mindjart rosszabul lettek. A poharka felhajtasa utan megismertek a belrendszeruk legkissebb zugat is. Hiaba, minek iszik aki nem birja. Sebaj, mert meg van 1 uvegem otthon :D:D:D
Hat ez van. Azota  vlhogy a rummal kicsit maskepp allok. Az olcso vegyi lotyit mar abszolut nem tudom meginni, a dragabb, de jobb rumot meg nem ontom az alkoholista pacienseimbe (+ a noverkem (a szobatarsam Jani) meg is inna menet kozben, mert alkoholista, de csak ha mastol kap/vehet el piat)
Akor most ennyi. Megyek haluškyra a kollegaimhoz. Kellemes napot mindnekinek es joetvagyat!]]>