A Magyar Tolkien Társaság 2007. március 3-án, szombati napon a Budakalászi Faluházban rendezi meg immár ötödik alkalommal nagyszabású farsangi bálját, amelyre minden érdeklődőt szeretettel várnak.

Idén Álarcosbál lesz, megjelenés a Karneváli Estélyhez illő ruhában és álarcban történjék, utóbbi ugyanis előkelő szerephez jut a bálkirálynő és a bálkirály megválasztásában.

Sor kerül majd egy rövid műsorra, tánctanításra (bécsi és angol kering?, rock and roll és jive), lesz kaszinó (rulett, blackjack és póker), tombola, valamint az októberi tatai Középfölde Fesztiválon még gyerekcip?ben járó Rozi-e vagy? háziasszonyversenyben is részt vehetnek az otthon készített süteménnyel érkezők. A báltermen kívül egy kisebb helyiségben fergeteges buli is helyet kap az este folyamán, a zenék közt a nyolcvanas éveket idéz? suttyódiszkó-blokkal.

A hivatalos meghívó letölthet? innen: http://volgyzugoly.uw.hu/public/farsangimeghivo.doc

MTT Farsangi Álarcosbál

2007. március 3. szombat, Budakalászi Faluház

Kapunyitás: 17 órakor

Cím: 2011 Budakalász, Szentendrei út 9.

Megközelítés: A szentendrei (vagy a pomázi) HÉV-vel Budakalász-Lenfonógyár megállóig.

Onnan három perces séta lefelé a jobb kézre es? Szentendrei úton a Faluházig.

Térkép és autós megközelítés

Jegyárak:

El?vételben:

Egységesen 720 Ft

MTT pártoló tag 680 Ft

MTT rendes tag 600 Ft

A helyszínen:

Teljes árú 950 Ft

Kérjük, jegyfoglalását a farsangjegyek_2007@yahoo.com címen mindenképpen tegye meg!

További tudnivalók (jegyelővételi alkalmak, műsor stb.):

Áttekinthető összefoglaló a TOLKIEN.HU weboldalon

]]>