A következő űrturista, aki magánemberként a bolygónk fölé emelkedik, fiatal korában szerepjátékos volt: ő készítette a nyolcvanas-kilencvenes évek híres fantasy szerepjátéksorozatát, a nyolc részt, számtalan mellékszálat megélt Ultimát, melynek az online verziója az egyik első MMORPG játék volt, és amellyel itthon is játszhattunk. A neve Richard  Garriott. Az édesapja, Owen űrhajós volt, őt még a NASA utaztatta 1973-ban, Richard már 30 milliót fog fizetni érte. Richard  Garriott mint Lord BritishAz 1961-es születés? Richard Garriott egy év múlva, 2008 októberében indul majd el a nagy útra. Nem volt nehéz a várólista élére kerülnie, hiszen az ?rturizmussal foglalkozó Space Adventures cég befektetője és az igazgatótanács tagja. Blogjában írja, hogy az általa fejlesztett szerepjátékokkal és játékokkal többet keresett, mint a NASA-nál az apja, és el is lehet neki hinni, mert a Föld legtöbb helyét bejárta már, az Anktartisztól az Egyenlít?ig, és persze körbe is. Mászott hegyet, merült a tengerek mélyére és a végére már csak az ?r maradt felfedezetlen. Az apa, Owen K. Garriott 1973-ban két hónapot töltött a Skylab fedélzetén, majd tíz év múlva még egyszer nekiindult a világmindenségnek, ám akkor csak egy tíznapos űrutazáson vett részt a Columbia ?rrepül?géppel. Richard jelenleg a Tabula Rasa elnevezésű online játékot fejleszti a koreai NCSoft cégnek. Ha felkerül az ?rbe, ott a lazító ?rséta mellett kísérleteket is fog végezni az ExtremoZyme nevű biotechnológiai cége számára. Mellesleg ő lesz az első, aki privát civilként az ISS fedélzetén ilyet tehet majd.
]]>