Rick Berman, az ex-Star Trek producer legújabb sorozata, a Threshold novembertől immáron az interneten is "fogható". A főszereplő ismerős lehet a TNG-szériából.

Az Enterprise-al megbukott producer új sorozata, a Threshold (~küszöb)  napjainkban játszódik: az Egyesült Államok haditengerészete az Atlanti óceánon felfedezi egy földönkívüli faj űrjárművét. A Threshold egy csapat munkáját követi nyomon, melynek tagjainak feladata felkészülni egy esetleges idegen invázióra. A sorozat főszereplője Brent Spiner, a Star Trek: The Next Generationből ismert Data megformálója. Mostantól a korábbi epizódok elérhetőek lesznek a CBS honlapján is – legalábbis egy ideig. Az egy héttel korábbi epizódok minden szerdától-péntekig tekinthetőek meg weben, mindenféle reklámtól mentesen. A CBS vezetői remélik, hogy a 8 millió nézővel rendelkező sorozatnak így még több embert nyerhetnek meg. Mint elmondták, a média új útjait keresik – ahol a hagyományos és modern közvetítő eszközök egyaránt segítik egymást. Mindezzel kapcsolatban egyetlen egy probléma merül fel: weben is csak az Egyesült Államokból érhetőek el az epizódok… legalábbis legálisan. A többi érdeklődőnek maradnak a filecserélő alkalmazások.
 

]]>