A négy pályázat címe: Üzenet társainak; "Szárnypróbálgatók 2006"; Mesék; Egypercesek. Pályázhatnak: írók-költők, pályakezdők
Beadási határidő: 2005. november 25.
A pályázatok célja, hogy ösztönözze a hivatásszerűen, illetve kedvtelésből, de magas színvonalon alkotó írókat, költőket és pályakezdő fiatal alkotókat egyes témák hagyományos, vagy újszerű megfogalmazására, hogy a kortárs magyar irodalom gazdagodhasson értékes alkotásokkal.
A pályázatokra szerzőnként maximum 3 írás küldhető be, terjedelmi korláttal (prózai írásonként max. 8000 leütés, versenként max. 32 sor), de tematikai kötöttség nélkül. (Az írásoknak egyéninek, eredeti jellegűnek és saját szellemi alkotásnak kell lennie.) A pályamunkákat szakértő zsűri értékeli, bírálja el, s tesz javaslatot – esetlegesen – az évek óta periodikaként megjelenő kötetben történő részvételre.
Nevezési díjként egy szerzőnek – nevének megjelölésével – 800 Ft-ot kell befizetnie a KHB 10404247-91333570-01000000 számú, elkülönített számlára. (Postai befizetés esetén: Alföld Egyesület, Góg János 6640 Csongrád, Szép u. 12. címre.) A zsűri döntése alapján legjobb pályamunkákat beküldő 5 szerző részesül megjelenési díjazásban, valamint több különdíj is kiadásra kerül:
A pályamunkákat jeligével ellátva kérjük beküldeni. Kérjük mellékelni – zárt borítékban – a pályázó adatait, rövid szakmai önéletrajzát, elérhetőségeit, valamint feltétlenül fontos jó minőségű arckép-fotót is mellékelni.)
A pályázatok beküldendők 2 példányban:
ALFÖLD Művészeti Egyesület, 6640 Csongrád, Szép u. 12. (Információ: Tel./fax.: 63/483-374, e-mail: raszter@invitel.hu).
Eredményhirdetés várhatóan 2006. ápr. 11-én délután lesz, a Költészet Napja ünnepségén. Az eredményeket és a díjátadás helyét és idejét a későbbiekben közöljük.
]]>