A PLANETundergorundfilmstúdió mai formájában öt éve létezik. A csoportban barátok dolgoznakegyütt, mindenki a maga szakterületén. Fő profiljuk a filmgyártás és awebdesign, ezenkívül készítenek még rádió műsorokat, és egyéb audiofelvételeket is. Az elmúlt évektermése tucatnyi videoklip, kisebb reklámfilmek, referenciafilmek. Különfélerendezvényeken díjakkal is jutalmazták az alkotásokat.

1886} 

Szemezgetések akínálatból:

Referenciafilmek:
Csányi Pincészet, AtlantisCasino
A Csányi Pincészetültetvényei a Villányi-borvidék legjobb dűlőin találhatók, ezek közül alegjelentősebbek a Kopár, a Csillagvölgy, illetve a Háros. Ezt a tájat és apincészetet mutatják be egy gyönyörű rövidfilmben.
 

TV-műsorok:
Ökologista
Az m2 televíziómegboldogult – TV-SZIGET produkcióban lelt otthonra az azóta gazdátlanná váltkörnyezetvédelmi kommandós magazin.
 

Szívesség Szolgálat:
A sorozatkörülbelül 20 epizódját a TV-Szigeten láthatták a nézők. Az Önök szívéhez közelállók tárgyait semmisítették meg, a szeretteik szeme láttára. Mivel „rossz”tárgyakról beszélünk, a szeánszok alkalmával maradéktalanul teljesítették aközszolgálatiság fogalmát is.
 

Rádió Spot:
Fúzió Rádió /FM93.5/
A Fúzió Rádió egyhamarosan beinduló non-profit, kisközösségi rádió Budapest XI. kerületében.
 

Videoklipek,koncertfelvételek, rendezvények:
A teljesség igényenélkül:
Klipek: Kimnowak,Chico, Nyers, Wisdom, Mz/x, Tigrics
Koncertfelvételek:Sziget 2004-en rengeteg zenekar (Zorall, Sex Action, Európa Kiadó), és KissFeri koncertek
Reporters EuropeCup 2005
Lakodalmak és egyébrendezvények
 

Játékfilmek:
Az ernyő legyenveletek és a fog’be főszereplője egyaránt egy vörös esernyő.
Az ernyő legyenveletek a II. Tropifilm fesztiválon a 2. helyezést érte el.

 

Honlap: http://www.planetunderground.hu


]]>