Az Agenda Kiadó céljáultűzte ki, hogy a pillanatnyilag mellőzött, de írói ambíciókkal rendelkezőalkotók munkáit megjelentesse, illetve az ehhez szükséges segítséget megadja. Jelenlegregényeket várnak, amelyek nemkötődnek jelenlegi (jogvédett) rendszerhez.



A következőműfajokban várják az alkotásokat:

– Tudományos fantasztikus irodalom
– Kalandregény
– Misztikus thriller
– Fantasy

Szeretnék azolvasóközönséget újdonságokkal megörvendeztetni, ezért az alaphelyzetekben és acselekményben szívesen fogadják az eredeti ötleteket. A regények első50.000 karakterét kérik beküldeni, természetesen egész fejezetre kerekítve,valamint egy megközelítőleg két oldal hosszúságú szinopszist (összefoglalást).

A kreatív ésegyedi pályaművek szerzőivel e-mailben felveszik a kapcsolatot, és elkérik tőlea teljes írói kéziratot. Ez után kezdetét veszi a szerkesztői munka, melyneksorán a szerzővel szoros együttműködésben kialakul a könyv végleges,megjelentethető formája. Olyanok jelentkezését várják, akik szeretnék kihoznimagukból és munkájukból a lehető legtöbbet.

Az alkotásokelfogadásának alapfeltétele, hogy egyetlen jelenlegi rendszerhez, legyen azszerepjáték, kártyajáték vagy jogvédett világ, ne kötődjön!

Minden beküldöttpályaművet a szerkesztőségük bizalmasan kezel, harmadik személynek nem adja át.

Amennyiben nemjutnának közös megegyezésre, építő kritikai észrevételeinkkel együtt mind aszinopszist, mind a beküldött részletet visszajuttatják az írónak, és apályázati anyagot törölik a rendszerükből.

A pályázatnaknincs határideje, folyamatosan várják a beérkező műveket, a következőcímre:
regeny@agenda-kiado.hu

Weblap:
http://www.agenda-kiado.hu

]]>