Csaknem egy évtized telt el, mióta utoljára jelent meg Codex történet. Most a Sólyomtoll kiadó gondozásában Szalkai László (R. Hawkwood) írása kerül boltokba. Míg korábban csak szerepjáték könyvek és novelláskötetek jelentek meg a máig népszerű Codex világához kapcsolódva, most napvilágot lát az első regény.

{mosgoogle center} Alkony és virradat.
Két napszak, mit mindörökké szétválaszt, egyszersmind össze is kapcsol az éj.
Napnyugat és Napkelet.
Két földrész, két kultúra – megannyi titok.
Csempész és persecutor.
Két ember, két életút – egyazon végzet. S egy találkozó a Vörös Városban, ahol az élet már réges-rég nem az emberi lét törvényeit követi.
Mindenkit odavárunk, akinek még fontos az olvasás öröme! 
  A Sólyomtoll Kiadó a Sin Arts Kft. a Fantasticbook mellett elindított kiadója. A Sólyomtoll gondozásában jelenik meg a Böszörményi Gyula és Szélesi Sándor nevével fémjelzett meseregény sorozat, a Rejtekerdő, és Bán Mór legújabb történelmi-fantasy regényfolyamának első kötete, Hadúr címmel. Szalkai László olyan nagysikerű művek szerzője, mint a Farkasének, az Árnyjáték (M.A.G.U.S.). A Codex regényt április végétől keresse a jobb könyvesboltokban vagy az exkluzív Codex termékekkel együtt előrendelheti a Fantasticbook online áruházából.


]]>