Nos, elfogyott a harmadik uveg vorosbor is. A hangfalbol a Tankcsapda duborog,
es kezodik a revules.
Nem tudom hogy vagytok vele, de en nem ertem meg a drogokat hasznalokat, holott jomagam is eltem nehany szerrel, sot, annak idejen, boldogult fiatalkoromban atereztem az "Az istenek erejet erzem vegigi futni az eremben" Tankcsapda szam lenyeget is nehanyszor.
Kerem, a vorosbor es a hangos rockzene ugyanezt a hatast erik el nalam, egyfele kulcskent talalnak bele a zarba, es en vegre kilephetek a testembol – anelkul, hogy szivnom, vagy varrnom kellene. Dugd fel a botodat magadnak, seggfej!
Kicsit szoritja a csuklomat az uj, mszp-s voros karkotom, amit nem azert vettem fel mert annyira baloldali lennek, egyszeruen tetszik a szine, es mert bele van irva: IGAZSAGOSSAG. (Hozzateszem, nem szegyenlem majd hordani, azt hiszem ha mar be kellene sorolni magam akkor szocial-liberalis-szociopata-anarcho-nihilista vagyoklegalabbis ennek a felet
szoktak ram mondani.
Nem igazan ertem, miert, az addig oke, hogy nem tulsdagosan szeretem az embereket (szerintem meg a csotanyok is szebbek, okosabbak, mint Te!), de az anarcho-nihilista jelentesevel nem vagyok tisztaban 🙂
Most kopmolyan, hogy lehet valaki anarchista es nihilista egyutt ő Az anarchista teremt – rombolas utjan teret enged egy ujnak – amig a nihilista kulonosebben nem foglalkozik a vilaggal.
A barataim azt mondjak ram, hogy huje vagyok – de mivel mindannyian betegek mentalisan ennek nem tul sok hitelt adok.
Szerinted beteg vagyok? Figyi, egyszer ugy is osszefutok veled, es elbeszelgetunk errol!
Nem tudok rajonni, mi  afenenek irok ennyi marhasagot, talan annak az emleknek engedve,
amikor a magyar irc kozosseg nem allt 200 embernel tobbol, es mindenki ismerte a masikat, sot a legtobben egymas luksogorai voltunk 🙂 istenem, |Gelen cica, vajon mi lehet veled? vegigment rajtad a fel irc kozosseg, de olyan naiv es bajos arcod volt, hogy vetek volt raelvezni:) emlekszelő ezt valamikor az agardi irc tabor egyik reszeg hajnalan mondtam neked 🙂
azutan legurultam egy csigalepcson…
Ibrahim es Bek’r Khali azt mondtak, hogy jovo het keddre meglesz a toltet.
A’ elkalandoztam. Szoval anno a lexebb irc idoszakban volt egy robot a csatornan, aki szamolta, ki hany sort irt be a csatornara 🙂 Persze elindult a verseny, es mindenki gepelt mint az allat, hogy elso lehessen 🙂 volt olyan nap amikor hatszor is elso lettem, igaz 24 orat vegig kellett gepelnem hozza 🙂 halal felesleges dolog volt, de akkor meg szorakoztatott.
Akkor meg megneztem a napfelkeltet, egy lanyra gondolva, aki tolem 200 kilometerre ugyanezt a napfelkeltet nezte. Szentimentalis, mi ő Szerintem is, de azota en vagyok a fegyver, a csoben en vagyok a tolteny.
Lassan meg kellene keresnem a negyedik uveg bort, emlexem, hogy van meg…hmm baj lesz ha nincs. A hazipalinkat elajandekoztam.
Ma vegigolvastam egy rakas doksit a depresszio tuneteirol es kitoltottem egy vagon online tesztet a depresszioval kapcsolatban. A legenyhebb velemeny az volt hogy sulyos depresszioban szenvedek es keressem fel a pszichologusomat.
Hehh, mintha az normalis lenne!
Most komolyan, eletemben egyszer tallakoztam normalis pszihologussal, es a vegen rola is kiderult hogy atvert. A melohelyemen dolgozott PR igazgatokent. Jol behuzott a csobe engem meg a kollegamat. Megbiztunk benne, mindent elmondunk a ceg belso ugyeirol, minden pletykat, minden szart eldumaltunk neki. Aztan kiderult hogy a ceg vezerigazgatoja a szomszedja… innen mar kezdett gyanus lenni a dolog, aztan persze kiderult hogy amit tollunk hallott azt szepen tovabbitotta a felsovezetes fele. El se tudom kepzelni, hogy a bizalmunk feler hany embernek okozott kellemetlenseget 🙁 azota is utalom a pszichologusokat.
Le kene loni az osszeset, es ra kene csapni a Nagy Piros Vilagmegsemmisito Gombra. Nemsokara meglesz a toltet!

]]>