A 12 évesDMS / Frozen Films lett filmes sorozatunk következő állomása. A csapat nem csakfilmezéssel, hanem fotózással és e kettőhöz kapcsolódó művészeti ágakakkal isfoglalkozik. Céljuk az amatőr filmezés népszerűsítése és a hasonló irányokban gondolkodókinspirálása.



1992 nyárán néhányfiatal elhatározza, hogy filmet készít. Ötletek, forgatókönyv, forgatás.Szeptemberre elkészül az első film: THE GREAT NOTION címmel. Megalakul a DMS.

1993-ban csak Zoleyforgat, eredménye a DEADLINE és DEADLINE 2

1994-ben elkészülegy humoros összeállítás viccekből, rövid történetekből – amolyanGálvölgyi-Show féle.

1997 áprilisában,Húsvét másnapján, leforgatják a CSÖND éS HULLASZAG című filmet.

1998 Sonnyvizsgafilm: „NE FOGADJ EL IDEGENTŐL AJANDéKOT!”
Megalakul a DMS Stúdió Egyesület.

1999Forgatókönyvek, sztorik készítése, majd november 24-én Filmest a HajdúságiGalériában.

2000-től ismét kispihenő: forgatókönyvek, sztorik irása.

2004 októberébenelkészül a DMS Stúdió első DVD-je, és újtaggal bővül a csapat. Megalakul a FrozenFilms.

2005 januárjábanelkészül a Honlap, majd márciusban az első Frozen Films film: a Lightsabers (eza Systron Digital Pictures pályázatára készült), aztán áprilisban kész lett amásodik: Hunting. Májusban a Rage, júniusban mindenki és sajátszórakoztatásukra: Fashion Show, júliusban elkészül az új fénykardos film:Game. Majd 2005 szeptemberében egy unaloműző: Suck.



Végül 2006májusában az Egy élet című filmet készítik el.

Céljaik:

A fiatalalkotóművészek összefogása, támogatása, továbbképzése, részükre bemutatkozásilehetőség biztosítása, a vizuális kultúra fejlesztése, elterjesztése, országosés helyi szintű kulturális programok szervezése, elsősorban a film- ésvideóművészet, továbbá más művészeti ágak alkotóinak képviselete, irodalmi,művészeti értékek feltárása és bemutatása, alkotóműhelyek szervezése,létrehozása.

http://www.frozenfilms.hu/

 

]]>