Anton Yelchin, akit a sci-fi rajongók elsősorban J.J. Abrams-féle Star Trek filmek Pavel Chekovjaként ismerhettek, kaliforniai idő szerint vasárnap reggel elhunyt. A TMZ információi szerint a fiatal színészt a barátai találták meg – keresni kezdték, miután nem érkezett meg egy próbára. Anton Yelchint a saját kocsija, és a biztonsági kapu közé szorulva találták meg. A rendőrségi információk szerint a kocsi üresben volt, és a motorja még működött. A behajtóút eléggé meredek, egyelőre tisztázatlan, miért szállt ki az autójából. A rendőrség nem gyanakszik idegenkezűségre. Yelchin 1989. március 11-én született, Szentpéterváron, mindössze hat hónapos volt, amikor a szüleivel az Egyesült Államokba költöztek és politikai menedékjogért folyamodtak. Színészi karrierjét már 9 évesen elkezdte, az A Man is Mostly Water című független filmben szerepelt először. Láthattuk őt a Taken – Harmadik típusú emberrablásokban is, mint gyerekszereplőt. Azóta számtalan tévésorozatban és mozifilmben szerepelt, nagy kiugrása a Hearths in Atlantis – Atlantisz gyermekei volt, melyben Anthony Hopkins oldalát játszott. Ezért a szerepéért megkapta a Young Artist Awards legjobb fiatal színésznek járó díját. Legismertebb szerepe azonban vitathatatlanul az új Star Trek filmek Pavel Chekovja – az alig egy hónap múlva bemutatandó Star Trek Beyond premierjét azonban már nem élhette meg. Nyugodjék békében!

‘Star Trek’ cast, celebs pay tribute to Anton Yelchin

Following the news that 27-year-old Star Trek star Anton Yelchin died Sunday morning in a car accident, the actor’s collaborators, friends, and colleagues have begun to pay their respects online.
https://twitter.com/bad_robot/status/744622737046396929]]>