Az ElsőKötet Műhely nyílt pályázatot hirdet Szőke Hajni: AHölgy éjjeli vadászata című könyvéből készülő képregény-adaptációmegrajzolására. 

1886}

Várjuk valamelyik szabadon választott részlet képregénykéntvaló megjelenítését, 8-10 egymásssal összefüggő rajz formájában.A képregénynek alkalmazkodnia kell a könyv stílusához,tartalmához, és nem utolsó sorban külleméhez, ezért a nevezési díj a nyomtatottkönyv (3333.– Ft + postaköltség) ára. A nevezési díjért (mely átutalással vagyutánvétel formájában fizetendő) cserébe a pályázó a könyv egy kinyomtatottpéldányát kapja kézhez, melynek alapján elkészítheti pályaművét.

A nyertes művet az Első Kötet Műhely A Hölgy éjjelivadászata címen saját költségén kiadja és terjeszti, a szerzőnek pedig100.000.– Ft egyszeri honoráriumot, és az eladott példányok után közösmegegyezés alapján, jutalékot fizet.

A pályázat leadásának határideje: 2006. október 31.

A pályamunka továbbítható e-mail-en: aholgy@elsokotetmuhely.hu
vagy cd-n, postai úton: Első Kötet Műhely, 2100 Gödöllő, Lovarda u. 26.

Számlaszám: Mikes Vivien 10700196-54035872-51100005
(utalás esetén a közlemény rovatnál kérjük beírni a pályázó nevét, és azt, hogy:
„EKM képregény pályázat”)

A beérkezett alkotásokat nem küldjük vissza, és nem őrizzükmeg.

Honlap: www.elsokotetmuhely.hu  

 

]]>