Kizárólagossan SZVSZ:
(bár ez már nem aktuális éppen,mert Ilona megváltoztatta az eredeti bejegyzését,agyis mégsem,sokat ihattam)
Naszóval,KIMODERÁLÁSHOZ nincs joga  se Junnak,se másnak.
-Vagyis,ahogy megtudtam az admin MINDENT el tud olvasni,még a levelezést is.Ugyhogy erre nem ennék mérget-
Szerencse,hogy nincs ideje/kedve hozzá.
Amit felnyomsz,az a saját véleményed valamiről.
Nem a többségé.
Erről Merras meg is eresztett 1 bejegyzést,olvassatok utánna,ha nem ismeritek.
Azé’ megjegyezném,hogy  1 titkos fegyverem van,ami segítségével le tudom bénítani a Blogrendszert. 😛
Ugyhogy vigyázzatok,mert veszélyesebb vagyok,mint első hallásra/olvasásra/látásra? tünök.
Sőt,Brod N.P.V.G. – je csak üres fenyegetés,de amit az előbb megemlítettem, az pár nappal ezelőttig dokumentálva is vala.
(úgylátszik,ezen a találmányt én sem tudtam megemlítetlenül hagyni.)
BROD,védesd le,mint Trademark ,mert megteszem helyetted.
Ó,hiszen,már a közrejátszásom miatt,már tudjuk,hogy a TE találmányod, az előbbi mondatom nem érvényes!
Ãœdvözlettel Endre,Doroszló!!! P.s.:Még hallatok rólam …  O:-)
(NE próbálja már valaki elmagyarázni,hogy ezen búcsúzkodásom miért értelmezhető,mint fenyegetés?
Hiszen OTT van az (ál)szent grimasz!
***

”Aki ezen útmutatásokat követi, képessé lesz megszabadulni a lélekvándorlás terhétől, és a teljesség elérésével eljuthat a Nirvánába, mely maga a nemlét, a megsemmisülés.”

Susovich Erika

]]>