Óriási.

Ugy néz ki,hogy azé’ a Világgal tartsuk a lépést,ha másképp nem  is a tv müsorok – ITT a Balkánon – követik azt ami máshol sikereket? ér/t/  el.

Már csak az énekeskereső müsor hiányzik,de erről,most gondoskodott a Megasztár,igaz csak Vajdaságiaknak.

Persze nálunk gyakorlatilag mindenki ki tud adni lemezt,nem is kell,hogy énekelni tudjon,csak jóóóóó alakja legyen,s kész.

Ha meg férfi az illető akkor meg párszáz€,s megvan.

Tehát örömmel konstatáltam,hogy hamarossan a http://www.b92.net/ müsorra tűzi a BB Szerbiaia verzióját.

Nem is olyan csekély a nyeremény -100 000 € – ,ha belegondolok, hogy az átlagfizetés kb.220 €.Persze papíron, hiszen nagyon kevés az olyan munkahely ahol VAN fizetés?!,s eléri az átlagot.

Sok helyett „csak” dolgoznak,de nem kapnak semmit.

 Erre jogos lehet a kérdés,hogy akkor minek mennek dolgozni?

Nos,tapasztalatból tudom –hiszen 1 évig dolgoztam így, csak azé’,hogy ne legyek otthon – ,hogy mindig csak ígérik, hogy a következő hónapban meglesz a pénz ne izgulj,csak dolgozz.

Pedig a B92 az 1etlen olyan csatorna ami tényleg normálissan/korrektül nyomta a sódert.

Hiszen nagyon jó kis elemzéseket adnak politikai eseményekből.

A másik dolog ami még jobban bosszant,hogy az RTS pedig tervezi a Simple Life 2 szerb verzióját.

Meghökkent,hogy a Nemzeti Televizió,ilyen müsort készített,s megérte a második „évadot” is.

De nem baj csak csinálják,eddig sem néztem,de ezután sem fogom.

Ha ez jelenti a felzárkózást a „civilizációhoz”,műsorokat illetően,akkor boldog vagyok,hogy van ezen portál,s naponta felnézhetek, ahol MINDENKI egyenlő,s ZSENIÁLIS!!!

Ja,míg el nem felejtem:

A falum 1 lépéssel közelebb került a civilizációhoz,hiszen  a kertszomszédságomban nyílott 1 hamburgeres bódé!

Mostmár a 3 csillagos Vadászkúria/Étterem mellet,nevenincs hamburgert is lehet kapni.

Ha másért nem,akkor el kell mennem,hogy lekoppintsam a receptet,mivel Bangócával pljeskavicát készítünk,mikor odaérek SZEFANTOR-ra.

Mára ennyi,ha nem értettél az egészből semmit,akkor felhívom a figyelmed arra, hogy a bejegyzésem címe az vala:

NE OLVASD EL!!!

]]>