District 9 és az Elysium rendezője a múltkoriban még csak mint érdekességként mutatta be szabadidejében készített Alienes koncepciórajzait. Később Sidourney Weaver is jelezte, hogy a Chappie forgatásán beszélgettek Blomkamppal egy esetleges projektről, de akkor Weaver úgy gondolta, hogy nem valószínű a projekt megvalósítás. Nos, nem a próféta beszélt belőle, mert ma a rendező úr az Instagramján leközölt egy klasszikus Alienes képet (lásd lent) és mellé a következőt firkantotta: „Ő… Szóval, hivatalosan is ez a következő filmem.” Egyelőre ennyi biztos a filmről, a többit már csak a koncepciórajzok és  cnyilatkozatai alapján találgathatjuk. Vagyis egy olyan film lehet az Alien 5, ami ignorálja az Alien3 (A végső megoldás: a halál) és az Alien Resurrection (Alien 4 – Feltámad a Halál) eseményeit, és visszatér Ripley (akit talán igen, talán nem Sigourney Weaver játszana) és sav marta képű Hicks tizedes (akit talán igen, talán nem Michael Bhien fog játszani).

A 20th Century Fox emellett azt is megerősítette, hogy Blomkamp Alien-projektje független az Alien-univerzumában játszódó másik szériától, a Prometheustól, annak folytatásán továbbra is Ridley Scott dolgozik. Ezzel kapcsolatban, ami biztos, hogy Elizabeth Shaw (Noomi Rapace) és a súlyosan megrongálódott David (Michael Fassbender) visszatérnek. A történet a Mérnökök hazájának keresésére fókuszál, és megismerhetjük majd David manipulatív, életveszélyes oldalát. Mindemellett bekerül a történetbe egy új alien is (hogy az xenomorf lesz-e, jó kérdés, Scott egyelőre azt állítja, hogy nem, de állított ő már sok mindent), és egyes hírek szerint már tizenöt különféle forgatókönyv készült hozzá… Ami nem túl jó jel.

Um… So I think it’s officially my next film. #alien

A photo posted by Brownsnout (@neillblomkamp) on Feb 18, 2015 at 3:55pm PST

]]>