A második videó viszont pótolja az iménti hiányosságot: ugyanis lerántja a leplet a – legjobban talán a Modern Warfare-re emlékeztető – többjátékos mód néhány eleméről: a kihívásokról, a dögcédulák fontosságáról, és a perkekről. A kihívások szolgálnak arra, hogy minden fegyvert használjanak a játékosok. Ugyanis a mordályok minden x számú áldozat után „szintet” lépnek, és alkalomadtán új nanoruha képességet tesz választhatóvá. A másik két elem pedig voltaképp összefügg: a játékosok haláluk után elejtik a dögcédulájukat, amiket felvéve – amellett, hogy bővítik a gyűjteményünket – új perkeket nyitnak meg. A perkek, bizonyos számú áldozat után aktiválódó támogatások, amik segítenek nekünk (de néhány akár az egész csapatnak) a hatékonyabb munkában. Ezek segítségével például leállíthatjuk a másik ruháját, kirakhatjuk a radarra az összes ellenséget, vagy bombázást rendelhetünk el egy megadott pontra. Érdekes lesz a többjátékos mód (még ha a legtöbb eleme már szerepelt is más játékba) annyi szent. ]]>