Idén is a WorlCon keretein belül adták át a Chesley díjakat, melyen hazánk népszerű festőpárosa, Boros Zoltán és Szikszai Gábor is díjat nyert – a legjobb játékillusztráció kategóriában a Blazing Archon című, Magic: The Gathering gyűjtögetős kártyajátékhoz készített képük lett a győztes. Blazing Arcon - a kártyalapA Chesley díjat 1985-ben alapította az Association of Science-Fiction and Fantasy Artist (ASFA) nevű grafikusokat tömörítő nemzetközi szervezet. A díjat Chesley Bonestel 1986-ban bekövetkezett halála után keresztelték át a művész emlékének adózva. A díj célja az adott év legjobb munkáinak elismerése, több különböző kategóriában – így a legjobb játékillusztráció, borítófestmény, belső grafika mellett több egyéb kategória is létezik (pl. legjobb kiadatlan fekete-fehér grafika). A Chesley Award átadóünnepsége minden évben az aktuális WorldCon programjai közé tartozik, idén helyi idő szerint csütörtök este 6 órakor hirdettek győzteseket. Boros Zoltán és Szikszai Gábor egyaránt 1965-ben született, Budapesten egy művészeti középiskolában ismerkedtek meg, és azóta tart barátságuk is. Közösen dolgoznak, első munkáik a Galaktika magazinban jelentek meg, azóta több különböző hazai kiadónak is dolgoztak – de munkáikkal kijutottak külföldre is. A Focus Magazine, vagy a West End Games szerepjáték kiadványai mellett a Hasbro által kiadott Magic: The Gatheringhez is készítettek grafikát – idén a Blazing Archon lett a legjobb játékhoz készített mű. Az SFportal és az RPGportal szerkesztősége nevében gratulálunk!

Blazing Archon – az ide év legjobb játékillusztrációja
(kattints a képre, ha nagyobb méretben is meg akarod nézni!)

]]>