Cosplayer vagy? Akkor gyere az eseményre sci-fis jelmezben és keresd meg az SFportal pultját, hogy nevezhess a versenyre és lefotózhassunk! A versenyzők által készített legjobb képeket másnap feltöltjük az SFportal Facebook oldalának galériájába, ahol aztán a közönségre bízzuk a választást! A verseny győztese egy méteráru utalványt nyer a Tuan Kiadó jóvoltából – hogy ezzel is hozzájáruljunk egy következő nagyszerű jelmez elkészültéhez! Az első 50 induló kap egy példányt a hétszeres Zsoldos Péter-díjas, és a 2007-ben Európa Legjobb SF Szerzőjének választott Szélesi Sándortól egy Csonkolás művészete című novelláskötetet! Nem vagy cosplayer, de tetszenek az elkészült jelmezek? December 15 és 21 között zajlik a verseny első fordulója, ahol a Te szavazatod számít! Egyszerűen csak lájkold azoknak a cosplayereknek a fotóját, akiket a legjobbnak tartasz (akár többet is, ha több kedvenced is van). A szavazók között a Tuan felajánlásából egy Gears of War könyvcsomagot fogunk sorsolni! A szavazásra december 21, szombat este 18.00 a végső határidő. A legtöbb tíz szavazatot kapó versenyző kerül a második fordulóba, ahol az SFportal zsűrije választja ki a végső győztest. Az eredményt december 22-én hirdetjük ki. A győztes díja egy 25.000 Ft értékű vásárlási utalvány, amelyből a következő jelmezéhez szükséges méterárut tudja megvenni. >>> Bővebb információ és jegyrendelés: http://www.mondocon.hu A győztes ezen felül kap még egy 2014-re szóló éves belépőt is, amivel a MondoCon összes rendezvényét meglátogathatja!

]]>