hajhászs bejegyzésünk.

Először is bocsánatkéréssel tartozom annak a három embernek, aki nemtetszését nyilvánította ki az idei Zsoldos Péter díj eredménye kapcsán. Azonban elég lett volna, ha felveszik velem a kapcsolatot, és megadják a bankszámlaszámukat. Azonnal utaltam volna nekik is a pénzt, ahogy a többi, már boldog és hálás embernek. Nem kell külön morgolódni, meg lebuktatni a mi kis játékunkat. De ha már így alakult… Be kell vallanom, igen nagy disznóságok folytak itt az elmúlt években. Kezdjük rögtön az én sztorimmal: először is valóban lefizettem a kiadót, hogy adják ki az Isten gépeit. Nem volt könnyű, és igen sokba is került. Aztán sorra lefizettem az olvasókat is. Minden Isten gépei példány közepén volt egy üzenet, amiben leírtam a szabályokat. Ha eljutottál odáig, tudod, miről beszélek. Ha jót írsz a könyvről, és elküldöd a bankszámlaszámodat, azonnal utalom a pénzt. Ha írtál az Isten gépeiről, és nem kértél pénzt, balek vagy, de ha utólag küldesz egy mailt, azért még megbeszélhetjük. Miután megteremtettem a kellő közhangulatot, meg az olvasói nyomást, ahogy sejthető, valóban lefizettem a zsűrit is. Azt hiszem, legtöbbjük most Hawaiin nyaral éppen.
Tudj meg mindent a magyar sci-fi maffiáról Hackett blogjában!]]>