A Tarkabarka Alapítvány pályázatot hirdet az 1956-os forradalom 50.évfordulója alkalmából, a 15-23 éves korosztály részére. Pályázni lehet egy olyan,2-5 oldal hosszúságú fogalmazással, amelynek témája a fiatalok szerepvállalásaaz 1956-os forradalomban, vagy egy olyan plakáttal, ami az 50éves évfordulóra hívja fel a figyelmet. 

1886}

Ezen belül a következő lehetőségek közül lehet választani:

I. Általában a fiatalok szerepvállalása az 1956-os eseményekben (történelmidokumentumok, könyvek, filmek alapján)

II. Egy konkrét személy története, aki 1956-ban fiatalként élte át atörténelmi eseményeket (aki lehet emlékiratokból, könyvekből megismert személy,de akár olyan családtag, rokon is, aki szívesen megosztaná velünk emlékeit)

III. Egy saját készítésű plakát (bármilyen technikával készülhet: rajz,montázs, digitális szerkesztés, stb.) melynek célja, hogy felhívja az emberekfigyelmét az évfordulóra.

Korosztály: 15-23 év 

Beküldési határidő: 2006. november 10.

A pályaművek értékelése, díjazása:

A beérkezett pályázatok értékelésére az alapítvány kuratóriuma egy szakértőbizottságot kér fel. A legjobbnak ítélt művek alkotói az alapítvány támogatóiáltal felajánlott jutalmakat kapják munkájukért.

A pályázatokat a következő címre várjuk:

– A digitális pályázatokat (pdf, doc, rtf, vagy bármely más dokumentumformátumban):

a tarkafoto@gmail.com Ez az e-mail cím védett a spamkeresőktől,engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintésheze-mail címre,

– A papíralapú pályázatokat a Tarkabarka Alapítvány, 7720 Pécsvárad, Tóvölgy14. címre.

A kuratórium mindenpályázót e-mailben, valamint a honlapunkon keresztül értesít döntéséről 2006.december 15-ig.

Felbélyegzett válaszboríték esetén postai értesítést is küldünk azeredményről.

További információ:

http://www.tarkabarka.comBeckné Kótsch Petra, 70/382-6332 Jó munkát kívánunk!

Szabó Emese kuratóriumi elnök Tarkabarka Alapítvány – A KreatívKikapcsolódásért

Beküldött pályaműveket nem adunk vissza. Azon pályázók, akiknek műveitfelhasználjuk, semmilyen címen jogdíjat vagy más ellenszolgáltatást nemkérhetnek. A pályázatra küldött alkotások az alapítvány tulajdonába kerülnek,melyekkel szabadon rendelkezik.

 

]]>