Idén ősszel is megrendezésre kerül a LiveSzervezői Találkozó (LSZT).
Immár hetedik alkalommal létrejövő rendezvény célja jól ismert: összefogni az élő-szerepjátékot szervező csapatokat (leginkább fantasy vonalon), ismerkedni egymással, megvitatni a közös ügyeket.  

1886}

Ez alkalommal 37 szervezőcsapatot invitáltunkmeg a rendezvényre, reményünk szerint ebből sokan képviseltetik magukatlegalább 1-1 fővel.
Az LSZT résztvevőinek tavaly őszi döntése alapján minden alkalommal más-máscsapat feladata, hogy házigazdaként a szervezést magára vállalja. Ezúttal asoproni GLORIA csapatára esett a választás, akik a közkívánattal összhangban,nem Sopronban, hanem Budapesten készülnek fel az érdeklődők fogadására. A programról röviden:
Négy szervezett részre tagolódik majd a rendezvény, amit persze körbeölel még a szokásos szabad program, élmények megosztása, beszélgetés, ismerkedés. 1. Bemutatkozások, beszámolók
Minden csapat röviden bemutatkozik, pár szóban vázolja ez évi eredményeit, terveit. 2. Előadások
Újítás, hogy előadás szervezésével készül a házigazda csapat. Nem kell túlhosszú szóáradatra számítani (maximum fél óra), de ennyi viszont szükségesahhoz, hogy egy-egy nagyobb témakört ki lehessen vesézni. Témák:
– Latex-üvegszál fegyverek készítése és az ehhez kapcsolódó tapasztalatok
– Az ÃœberLive projekt alapjain megújuló közösségépítő kezdeményezés, az éSZKöz (élő Szerepjátékosok Közössége) 3. Kerekasztal beszélgetések
Három asztalnál folynak majd különböző témákban beszélgetések, a résztvevőkmegosztják nézeteinket, tapasztalatainkat, majd a témafelelősök röviden összefoglalják az elhangzottakat, kiemelik az érdekességeket. – Történet-alkotás kerekasztal
Az élő szerepjáték törtnevezetéséről fog szólni az első asztalnál indított beszélgetés. Ki hogyan gondolkozik ezekről, milyen szempontok alapján hozza létre őket? Hogyan hatnak egymásra a történések, eseményláncolatok? Küldetések mikéntje, miértje. Mivel jutalmazzuka játékost? Egyáltalán milyen stílusú küldetések működnek és milyenek nem ajátékokonő – Internetes rendszerek tapasztalatai kerekasztal
Régebben arról beszélgettünk, hogy ki, milyen rendszert tervez a játék internetesbevezetésére. Fórumjáték, prehistória, on-line karakterrendszer, stb. Most itt az ideje, hogy megosszuk egymással tapasztalatainkat.Melyik rendszer működött jól, melyik kevésbé? Mennyi befektetett munkát igényelő Hatásosan előkészíti-e az
eseményeket? Az Interneten kiadott információ hasznos-e, feltétlenül szükséges-e?Mennyire hatékony ez a fajta informálása a játékosoknak? Az Internet használatabecsábít-e új játékosokat, vagy éppen kirekeszti azokat, akiknek nincs módjábaninternetezni? – éSZKöz
Az előadás alapján folytatódik az eszmecsere és megbeszélés arról, hogy milyencélokkal jöhet létre az élő Szerepjátékosok Közössége.
Megfelel-e a név a kitűzött céloknak? Kik azok, akik részt kívánnak venni amunkábanő Milyen feladatok vannak, milyen vállalásokra van szükség? Milyentechnikai hátteret alkalmazzunk, milyen moderálási igények vannak? Bevonjunk-emás szerepjátékos közösségeket is (Vampire, stb.)? Ötletek, kérdések, válaszok,aggodalmak. 4. Összegzés
Végül a házigazdák segítségével egy záró beszélgetés következik, ahol akerekasztalok tapasztalatait beszéljük meg, majd lehetőség adódik a 2007-esidőpontok előzetes foglalására. Bármilyen közérdekű kérésnek, vagy mindenkitérintő felvetésnek itt a helye, mindenki előadhatja bánatait, vágyait,nézeteit. A hivatalos program végével szabad beszélgetés, sztorizás, és minden földi jó elfogyasztása, amivel házigazdáink készültek. Röviden a lényegesebb információk
Helyszín: R+Á Egyesület (1162 Budapest, Csömöri út 185.)
Időpont: 2006. november 11. (szombat)
érkezés délelőtt 10 órától, programkezdés 11-12 óra között. A rendezvényen való részvétel ingyenes, előre jelentkezés nem
szükséges. Kapcsolat
– Dii (glorialive@freemail.hu)
– Sir Thomas (ostrom@ostromjatek.hu) Nagyon sok szeretettel várunk minden szervezőt és az érdeklődőket! Ãœdvözlettel:
Dii (GLORIA) és
Sir Thomas (Ostromjáték Egyesület)

 

A helyszín

Aprogramfüzet (pdf)

 
 

]]>