Ha ritkán is, de érkeznek hírek a második X-akták mozifilmről – Frank Spotnitz készíti elő jelenleg a forgatókönyvet. A kiszivárgott részletek szerint az új történet nem fog kapcsolódni a tévésorozat földönkívüliekkel foglalkozó, konspirációs vonalához.
X-files 2 mozifilm – földönkívüliek nélkül
Tavaly októberben a rendező, Rob Bowman azt nyilatkozta, hogy a forgatókönyvre várnak a film elkészítése kapcsán. Azóta Frank Spotnitz kezdte meg a munkálatokat, aki egy igazi X-files veterán – nem csak a sorozat egyik producere volt, de számtalan epizódot is ő írt.
Egyelőre még csak az ötleteket csiszolgatják, de az máris bizonyosnak látszik, hogy az X-akták mitológiát hanyagolni fogják: sem földönkívüli idegenek nem tűnnek fel a filmben, ahogy az ezzel kapcsolatos összeesküvés-elmélet szálat is ejtik. Mint Spotnitz elmondta, inkább a korai szezonok történetvezetéséhez térnek vissza – amikor még egy epizódban meséltek el egyetlen sztorit.
David Duchovny és Gillian Anderson, a két főszereplő jelen állás szerint alig várják, hogy a kamerák elé álljanak, így a részvételükkel kapcsolatban nincs semmi probléma. A forgatókönyv hiányán túl azonban sokkal komolyabb hátráltató tényező merült fel: Chris Carter, a sorozat atyja, és a 20th Century Fox között
komoly jogviták merültek fel, amik jelenleg akadályozzák a munkálatokat. Spotnitz azonban bizakodóan tekint a jövőbe, szerinte előbb-utóbb elsimulnak ezek az ügyek, és nekiláthatnak a munkának.
]]>
komoly jogviták merültek fel, amik jelenleg akadályozzák a munkálatokat. Spotnitz azonban bizakodóan tekint a jövőbe, szerinte előbb-utóbb elsimulnak ezek az ügyek, és nekiláthatnak a munkának.