Gravity, ebből 11,2 millió dollárt tettek ki az IMAX-es vetítések. Nemzetközi szinten 27,4 millió dollárt termelt Alfonso Cuarón filmje. Az amerikai számok októberi rekordot jelentenek – lehet, hogy nem hangzik soknak az összeg a tavaszi-nyári blockbuster szezon versenyzőihez képest, de remek eredményt jelent. Az eredményhez az is sokat hozzátett, hogy ott a jegyek 80%-át 3D-s vetítésre váltották; az összbevétel 20%-a egyébként IMAX termekből jött össze. „Sokan úgy nőttek fel, hogy űrdokumentum filmeket néztek az IMAX-ben, mint például a Space Stationt vagy a Hubble 3D-t, ami miatt aztán ezt a filmet szintén IMAX-ben akarták megnézni” – adott hangot véleményének Greg Foster, az IMAX vezetője. Nemzetközi piacokon a 3D-s vetítések aránya egyébként kevesebb, 70% körüli. A legjobban – talán nem annyira meglepő módon – az orosz nézők szerették a filmet, Oroszországban 8.1 millió dollárt hozott a nyitóhétvégén a film, Németország és Ausztria 3-3 millió dollárt tett hozzá a bevételhez.]]>