A héten elindult az SFportal E-Book szolgáltatása, melyben magyar szerzők sci-fi regényeit és novellás köteteit lehet letölteni. 7 kötettel nyitott az e-könyvesbolt, a megvásárolható művek 750 – 900 Ft-os áron kaphatóak. A letölthető fileokon semmiféle másolásvédelmi korlátozás nincs, és a legváltozatosabb eszközökön olvashatóak – dedikált e-könyv olvasóktól kezdve, mint az Amazon Kindle vagy a Koobe a számítógépeken át okostelefonokig és tabletekig (mint amilyen az iPad is). 4 Mysterious Universe regény, 2 kötet a Tuan Kiadótól (köztük Csepregi Tamás Zsoldos Péter-díjas regénye, a Szintetikus álom), valamint F. Tóth Benedek Mellékhatás című novelláskötete kapható indításként – karácsonyig azonban még sok-sok újdonság várható. Az induló készlet azonban december 10-ig kedvezményesen megvásárolható egy csomagban – 6150 Ft helyett mindössze 4500 Ft-ért! 2 papírkönyv átlagos áráért tehát 7 kitűnő sci-fi mű vásárolható meg e-formátumban! A megvásárolható kötetek: Csepregi Tamás – Szintetikus álom (Zsoldos Péter-díj, ESFS Encouragement Award) Jonathan Cross – Kvartett F. Tóth Benedek – Mellékhatás (ESFS Encouragement Award) Anthony Sheenard: Ellopni egy Chagallt (Mysterious Universe) Anthony Sheenard: (Mysterious Universe) Harrison Fawcett: Feketecsuklyások (Mysterious Universe) I. M. Brod: Tüske a köröm alatt (ESFS Encouragement Award)

A 7 kötet mindössze bruttó 4 500 Ft-ért az SFportal E-Book oldalán!

Ha szeretnél értesülni a friss kiadványokról, aktuális akciókról, akkor iratkozz fel az SFportal E-Book hírlevelére!
Email:
Vezetéknév:
Keresztnév:
]]>