Amatőr filmes sorozatunkat egyigazi unikummal folytatjuk. A Tanyavilág című alkotás mögött, egyenlőre, nemáll igazi filmes csapat, egy ember munkáját dícséri minden. (leszámítva perszea szereplőket) Ám ez cseppet sem befolyásolja a mű minőségét.



Bözse nénje romlástjósol, ami Tanyavilág végét jelentheti… Csak két lehetőség van e jóslatbekövetkeztét megakadályozni: ha Bözse nénje az árván maradt unokáját, Erácskátférjhez adja, vagy az összes tyúkjának a tollát valaki pontosan megszámolja!!!
…még a kakukkos óra 4-et nem üt! 

A nevem Gombos Tamás. Ezt afilmet én írtam, rendeztem és vágtam össze stb. A film ötlete 2004 -ben születettmeg Gyulán, mikor egy szőke hajú lánnyal ültem a Templomtér egy padján.

…Na szóval, a lánymesélt egy templomi esküvőről, ahol a pap olyan unalmasan tartotta azösszeesketést, hogy voltak akik majdnem elaludtak, és voltak akik azt hitték,hogy a Pap fog mindjárt elaludni. A többit nem részletezném, de lényeg alényeg, hogy ez nagyon megtetszet nekem és a jó szokásomhoz hűen fel isjegyeztem e gondolatot a telefonomba. Majd miután haza értem, leültem aszámítógépem elé, és egy hatalmas hórukkal 5-10 perc alatt megírtam aTANYAVILÁG vázlatát.
Mikor megírtam, előszörkételkedtem abban, hogy menni fog ez nekem, hogy meg tudom csinálni, hisz semmiközöm nem volt az egészhez, még a kamerát is előtte vettem és a számítógépetis. A felvételek hála istennek elkészültek és már csak a számítógépen kellettösszerakni és hangot varázsolni rá. Ez megint egy olyan dolog volt, amihez nemértettem… de megcsináltam, mert ha én nem, akkor ki? A hangokat mindenhonnangyűjtögettem és hangszerkesztő programmal fabrikáltam össze vissza. A videóvágó programot 1 hétig tanulmányoztam mire az alapokat megtanultam. 2 hónapalatt összeállt a film, a Bakikkal együtt. (22 perces lett a végeredmény)

Célom, hogy idővel ismertforgatókönyv író legyek vagy esetleg rendező. Ebből szeretnék megélni, bár ittMagyarországon nem tudom mennyire lehetséges ez.

Tavaly 2005 nyaránakartam forgatni a második kisjáték filmemet (ami kb.45-60 perces lenne), desajnos mivel az előkészületek sokáig tartottak így ezt elhalasztottam. Mostjelenleg egy másik filmet forgatok, – természetesen egyedül -, ami jövő év elején fog elkészülni. Ez a film paródia jellegű lesz és Karácsonykorjátszódik.

A Tanyavilág letölthető, illetveegyéb érdekességek találhatóak róla a:

]]>